αυτο-καθαριστικό blog καταπιεσμένης ψυχοενέργειας και εκτοξευτήρας κάθε αυθεντικής μαλακίας ξεπετάγεται από τον διαταραγμένο εγκεφαλικό μου φλοιό...

Friday, June 27, 2014

έεεελα-δάρα τρέ-λελέεεε..

και βέβαια μέχρι την Κυριακή που παίζουμε με την Κόστα Ρίκα πρέπει να βιώσουμε κάθε ανατριχιαστική λεπτομέρεια των ανδροειδών από τον ΕξωΠλανήτη HyperFeta που λέγονται Ελληναράδες Διεθνείς, Τριεθνείς, ΤετραΕθνείς κλπ...
οι επίμονοι ρεπόρτερς της Νέριτ, οι Νέριτers, μεταδίδουν live από τη χώρα του καφέ: ποιό πρόσωπο απεικονίζεται στο χέρι του Κονεδιάρη?, πόσους χτύπους είχε ο Big Σαμ την ώρα που εχτελούσε το μπενάλτι?, τί δήλωσε η τρίτη ξαδέρφη του Σαλπισματίδη στην παρακάμερα του κοτετσιού της?, τί μουσική ακούει ο ΒελιΓκέκας για να χαλαρώνει?

και τελικά, αν το σκεφτείς, σημάδι του αν είσαι μεγάλος ή μικρός είναι ο τρόπος που διαχειρίζεσαι όχι την αποτυχία, αλλά την επιτυχία...
ο μεγάλος απλά το κάνει και δεν το διατυμπανίζει...
ο μικρός βγάζει τη ντουντούκα και χοροπηδάει σα γίδι... (προσβάλλω τα γίδια)

Υ.Γ.
επίσης, τιμή και δόξα στον τηλεκαθηγητή διαιτησίας Περικλή Βασιλάκη που σαν βέρος Ελληνάρας δεν είπε βέβαια για την καλή μας τύχη και την Εθνική Φιλία με τη συνπτώχευτη -εσχάτως- χώρα του Εκουαδόρ, η οποία ενέπνευσε τον κύριο διαιτητά αλλά και τον Σαμαρά στο χορευτικό του κατά το πέναλτι-μπόνους για την εθνική μας κατάθλα, παρά μόνο το προσπέρασε, το χαρακτήρισε "δύσκολη" φάση και ολοκλήρωσε πετώντας τη σπόντα-πυροτέχνημα ότι "ο διαιτητής είχε και τα γενέθλιά του σήμερα"...

11 comments:

Constantina said...

Πάει καιρός από τότε με ενοχλούσε όλη αυτή η βλακεία...Απλά πέταξα την τηλεόραση....
Καλημέρα!

Riccie Finestra said...

εμείς βλέπεις οι μπαλοκέφαλοι είμεθα οπιούχοι του αθλήματος, όχι όμως και των παρελκομένων του, π.χ. έλληνες σπορτσκάστερ...

Anonymous said...

Ε καλά τώρα δεν είναι και λύση να πετάξεις την τηλεόραση, κάποια στιγμή μπορεί να θέλεις να δεις μία ωραία ταινία π.χ., γιατί να μην έχεις τη συσκεύη..; Άσε που τα τέλη υπέρ ΝΕΡΙΤ δεν τα γλυτώνεις έτσι ή αλλιώς. Απλώς μαθαίνεις να τη χρησιμοποιείς κατάλληλα.

Μπαλοκέφαλε Ιωάννη σου στέλνω τσι χαιρετισμούς μου (τους αγωνιστικούς)!

Βασίλης

Stathis said...

δεν είχαν το θάρρος να βγουν και να πουν:ναι ρε παιδιά,μας ευνοήσε ο διαιτητής.
αλλά κάθονται και διυλίζουν τον κώνωπα.

Constantina said...

Βασιλη επειδη κατι αναγκαστικα το πληρωνεις δεν εισαι και υποχρεωμενος να το τρως στη μαπα. Σημερα η τεχνολογια σου δινει πολλλες επιλογες να διασκεδασεις με ταινιες με αλλα μεσα. Δεν εισαι υποχρεωμενος να τρως και τα χαζορεπορταζ!
Υπηρχαν καποτε σεβαστες εκπομπες επι ΕΡΤ. Τωρα δεν εχω αποψη. Εαν σου φαινεται ακραια η λυση εχεις την επιλογη του κουμπιου. Πατα το να αλλαξει ή να κλεισει. (Γνωμη μου παντα!)

Anonymous said...

Κωνσταντίνα εγώ αυτή τη λύση επιλέγω ούτως ή άλλως (δηλαδή ή αλλάζω εκπομπή ή την κλείνω) η απορία μου όμως είναι γιατί δεν κάνεις εσύ αυτό που συμβουλεύεις εμένα..; Έπειτα εφόσον πέταξες την τηλεόραση όπως λες που απολαμβάνεις τις ταινίες; Στον υπολογιστή; Δεν είναι το ίδιο νομίζω. Σεβαστές εκπομπές υπάρχουν ακόμα στα κρατικά κανάλια πάντως. Τις προάλλες έβλεπα ένα καταπληκτικό ντοκυμαντέρ στο κανάλι της Βουλής π.χ.

Βασίλης

Constantina said...

Καταρχην Βασιλη δεν κουναω το δαχτυλο σε σενα και συγνωμη εαν καταλαβες αυτο! Ειπα ποια λυση επελεξα εγω! Τι εννοεις να κανω αυτο που συμβουλευω εσενα? Γιατι εαν εννοεις να την κρατησω και απλα να επιλεγω ειναι ηδη αργα! Προφανως δεν τα παω καλα μαζι της! Δεν εχω χρονο! Ουτε της ταινιας ειμαι! Δεν μου λειπει. Ναι μπορει να βαλω μια ταινια στον υπολογιστη. Δεν ειμαι τοσο εκλεκτικη με την ποιοτητα της οθονης. Ειμαι του βιβλιου περισσοτερο. Μακαρι να ειχα 7 ζωες να διαβαζα ο,τι δεν προλαβαινω σε μια (μιση δλδ, γιατι τη μιση την εφαγα ηδη!χιχιχι!)
Παρεμπιπτοντως στη θεση της εβαλα οσα βιβλια τα ειχα στο πατωμα! Μου τρωγε δλδ εκτος απο χρονο και χωρο. Καταλαβες? :Ρ

Anonymous said...

Κωνσταντίνα αν στη ζωή μου έχω προσπαθήσει να εφαρμόσω μία αρχή αυτή είναι η αποδοχή της διαφορετικότητας και το να σέβομαι την άποψη του άλλου ακόμα και αν διαφωνώ μαζί της/του. Οπότε αν και θεωρώ λίγο υπερβολική την τοποθέτηση σου τη σέβομαι ;-) Ποιός ξέρει, τελικά μπορεί εσύ να είσαι πιο ευτυχισμένη από εμάς έχοντας πετάξει το χαζοκούτι!

Χάρηκα που ανταλλάξαμε απόψεις αγαπητή!

Βας

Riccie Finestra said...

στη γέφυρα του Κόκκινου Μύλου (όταν δούλευα προς τα Δυσμάς κάποτε) έγραφε ένα σύνθημα στον εσωτρικό τοίχο: "Έγχρωμη TV, Ασπρόμαυρη Ζωή"...
σας κάλυψα?

Constantina said...

Εμενα απολυτα! Χαρηκα κι εγω! Να τα λεμε συχνοτερα που λεν κ οι φιλοι που μολις γνωριστηκαν

Anonymous said...

Στους τοίχους Ιωάννη διαβάζει κανείς τα πιο έξυπνα πράγματα! Τι έγινε, δεν βλέπω άρθρο μετά τον αποκλεισμό της εθνικής, γιατί τόση ησυχία..;

Βας