αυτο-καθαριστικό blog καταπιεσμένης ψυχοενέργειας και εκτοξευτήρας κάθε αυθεντικής μαλακίας ξεπετάγεται από τον διαταραγμένο εγκεφαλικό μου φλοιό...

Tuesday, July 8, 2014

ο paniniσμός ως κίνημα

όλα λοιπόν έβαιναν βαρετώς έως ότου που ο κολλητός Στάθης πέταξε μια μέρα μπαίνοντας στο σπίτι μου αυτό:



ήταν να μη το φέρει...
από εκείνη τη μέρα και εντεύθεν, το ρολόι γύρισε 30 χρόνια πίσω -όταν είμασταν και εμείς 10 χρονών- και εντός ολίγων λεπτών μεταμορφωθήκαμε ξανά σε Paninistas, φανατικούς συλλέκτες δηλαδή των αυτοκόλλητων χαρτακίων Panini, τα οποία επικολλώνται στο ειδικό άλμπουμ-πρέζα...
οι μέρες με το Panini Brazil World Cup 2014 έγιναν πραγματικά διαφορετικές:
με τις ώρες καθόμαστε και κολλάμε στικεράκια, μετά μανίας ψάχνουμε για κομμάτια που δεν έχουμε, και σαν κάθε Paninistas που σέβεται τον εαυτό του διατηρούμε πάκους με διπλα, τριπλα και τετραπλά, τα οποία ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι ανταλλάσουμε με άλλους ηλίθιους...
όλοι οικογενειακώς στρωνόμαστε στη μεγάλη τραπεζαρία όταν κάποιος μπει στο σπίτι και φωνάξει "τί έχω στο χέρι μου"?...
ο ένας ανοίγει, ο άλλος κατηγοριοποιεί, ο παράλλος κολλάει, ο παραπαραάλλος κοιτάει αν τα έχουμε...
το ίδιο το Μουντιάλ έχει γίνει πιο ενδιαφέρον...
π.χ. ενώ παρακολουθούσε έναν αγώνα του Μεξικού ο γιος μου λέει: "μπαμπά αυτόν τον έχουμε!"
- "τρεις φορές!", του απαντάω τσαντισμένα...

η δε κατάσταση ολοένα γίνεται και πιο επαγγελματική...
ειδικό αρχείο στο excel έχει δημιουργηθεί ώστε να είμαστε up-to-date με τις ελλείψεις μας...
πλέον οι πρώην ψυχροί αριθμοί έχουν αποκτήσει άλλο νόημα: το 79, δεν είναι απλός ένας αριθμός, είναι ένας αριθμός στο άκουσμα του οποίου μπορώ να μονομαχήσω, να πουλήσω το κορμί μου, να περάσω στίβο μάχης...
κοιμόμαστε και ξυπνάμε με τα νούμερα που μας λείπουν και όταν κάποιος πει ότι μαζεύει και αυτός και ότι "έχει διπλα" τότε τα μάτια μας κάνουν πουλάκια...
μέχρι και τη γυναίκα κόλλησα, που μου το έπαιζε χαλαρή έως προ-ολίγου...
μόλις είδε τον ενθουσιασμό, τη μαγεία, την αληθινή πρέζα που έχει αυτό το πράγμα, εε κόλλησε και αυτή...
τώρα, πρώτη κολλάει και συλλέγει τα διπλά, πρώτη πηγαίνει σαν πρεζόνι στο περίπτερο ζητώντας τη δόση των 10, των 15, των 20...

Υ.Γ. επίσης να καταγγείλω τους περιπτεράδες ότι μόλις δουν γυναίκα αμέσως να της δείξουν τα "διπλά τους", ενώ εμένα π.χ. κανένας δε μου είπε τίποτα...


No comments: