αυτο-καθαριστικό blog καταπιεσμένης ψυχοενέργειας και εκτοξευτήρας κάθε αυθεντικής μαλακίας ξεπετάγεται από τον διαταραγμένο εγκεφαλικό μου φλοιό...

Tuesday, May 12, 2015

Face-off

λοιπόν άκου να δεις αναγνωστάκο μου πόσο σκατόπραμα είναι αυτό το facebook, -το οποίο επί τη ευκαιρία να σου επαναλάβω ότι το μισώ απεριόριστα...
το fb που λες, έχει τόσο (λογοτεχνικά θα στο πω)απογαμήσει τα πράγματα, έχει τόσο απογαμήσει την επικοινωνία σαν έννοια, όρο και αξία, που τέτοιο (λογοτεχνικά θα στο πω και πάλι)γαμήσι δεν έχει φάει ούτε η ιστορική Γαβριέλλα...

αφορμή για την ανάρτησή μου αυτή -αφορμή όμως μοναχά, μέσα μου σιγοβράζει στο 1 αυτό χρόνια, στάθηκε ένα σχόλιο της αγαπητής μπλογκερ Nasia, το μπλογκ της οποίας λατρεύω και αγαπώ! -και δεν θα δώσω και σε κανέναν λογαριασμό ρε πούστη μου...

το facebook, που λες, αναγνώστα μου, έχει απο-γκομενοποιήσει όλη την ανθρωπότητα, όοοολη όμως! στα δίχτυα του έχει συμπεριλάβει τεράστιες αγαπημένες κοινότητες, από τους απλούς καθημερινούς ψυχάκηδες και ever-αγάμητους, μέχρι τους πατροπαράδοτους ζηλιάρηδες -του στυλ όλοι θέλουν να μου γαμήσουν τη γυναίκα-, τους all-time ματάκηδες, και εννοείται -most of all- όλους τους ανέραστους τρομπαρίφες, που παραξένως καυλώνουν και ΜΟΝΟ με το υποgifάκι κάποιας οτινανίδου... (μήπως είμεθα ανώμαλοι γιατρέ μου εμείς του live παλλόμενου κώλου???)

ήρθε δηλαδή το facebook και σαν Μνημόνιο συμπεριέλαβε με ΜΙΑ μαγική κίνηση όλον τον ανθρώπινο υπόνομο που οι περισσότεροι είχαν στον εγκέφαλό τους, και βέβαια Ο-Χ-Ι-ΤΥ-ΧΑΙ-Α μικρέ και ψυχωτικέ αναγνωστάκο μου...: ναι, ναιιιι,....
αυτόν τον meta-facebookικό υπόνομο κατά τον οποίο κάθε ματιά σημαίνει "θέλω να σε γαμήσω", κάθε Like σήμαινε "θέλω να σε γαμήσω αλλά χέζομαι να το πω", κάθε frendης και κάθε frendα είναι ένας παντελώς άγνωστος που μάλλον θα με έφτυνε στην κανονική ζωή, κλπ...

στην δε αποFacebookίαση των ετών που ακολούθησε συνέβησαν δύο σημαντικά πράγματα:
1. το φεσιbook έγινε έμβλημα όλων, ζωώντων και άζωων
2. το fa(l)cebook συνεπήρε στην κατηφόρα του και άλλα σοβαρά social μύδια, όπως π.χ. ο Blogger...

στην πρώτη meta-κατηγορία της αποφατσοβιβλιοποίησης ανήκουν (εδώ και χρόνια) (και αυξάνονται εκθετικά) πολλά δυστυχή άτομα που γνωρίζω, τα οποία αν το facebook μια (ευλογημένη) μέρα πέσει, το λιγότερο θα αυτοπυροβοληθούν...
τους ξέρεις, αναγνωστάκο μου, τους ξέρεις πολύ καλά, για την ακρίβεια τους βλέπεις παντού τριγύρω σου, it's all out there (που λένε και στο χωριό μου): είναι όλοι αυτοί που μέσω smartφόνου είναι online (μη χέσω) συνεχώς και κάθε λίγο χαϊδεύουν μια οθόνη -σαν ένα απωθημένο ίσως πραγμάτων που δεν χάιδευαν ποτέ...
κατά δήλωσή τους "κοιτάω να δω μήπως έχω κάποιο μήνυμα" (εννοείιιιιται στο facebook)...

είναι όλοι αυτοί που είδαν ένα απλό site ως περίεκτη της μοναχικής ζωής τους, ή μάλλον το αλλάζω, ως fake περιέκτη του άδειου μπουκαλιού...
έλα που όμως το ΑΔΕΙΟ μπουκάλι, μόνο άδειο θα παραμείνει, ή ακόμη και πιο άδειο...

είναι όλοι αυτοί που έχουν ένα κατεβατό φίλους-gifάκια (νέο species), αλλά ούτε έναν ολόσωμο...
είναι όλοι αυτοί οι αθεράπευτα περίεργοι και κουτσομπολιστές, που έχουν ακατακίνητο πάθος κλειδαροθωρρίας και το fatsobookι έγινε το τεχνολογικά εξελιγμένο άλλοθί τους, γιατί "έλα μωρέ, τα νέα κάτι φίλων μαθαίνω..." ή "τα έμαθες????  χώρισε ο θανάσης με την ελένη!"

το ωστικό κύμα μπόχας όμως του faceμπουρδ δεν κατέκαψε μόνο τους επίμονους αυνανιστές, αλλά πήρε παραμάσχαλα και όλους τους άλλους περί ανέμων τυρβάζοντας: δηλαδή σχεδόν όλους τους υπόλοιπους!

τη στιγμή που οι fake-λογαριασμοί στο fb έγιναν κάτι σαν το iq του ψαριού, που η κοπιαστική προσπάθεια του μυαλού του το οδήγησε σε αυτήν την καινοτόμο σκέψη για να "παρακολουθεί" το αντικείμενο του αυνανισμού του, ε συγνώμην του πόθου του, η καχυποψία που ξέρασε στο σύμπαν η φεικφεϊσμπουκίτιδα άρχισε να θεωρείται και κάτι σαν δεδομένο:

κατά μαθηματική λοιπόν συνέπεια, ή μάλλον σύμφωνα με το γκομενικό θεώρημα του facebook, αν σε κάποιο άλλο social μύδι "κάποιος" επικοινωνεί με "κάποιον" σίγουρα αυτό θα πρέπει να γίνεται για τους εξής λόγους:
1. σίγουρα κάποιον θα θέλεις (εσύ) να γνωρίσεις έως πηδήξεις
2. σίγουρα κάποιος άλλος θα θέλει να (σε)γνωρίσει (και καλά) αλλά τελικά πηδήξει
3. σίγουρα εν δυνάμει και κατά βάθος θέλεις να κερατώσεις
4. σίγουρα δεν μπορεί να υπάρχει και κανένας άλλος προφανής λόγος αν δεν συμβαίνει το 1-2-3 αφού επικοινωνείς με κάποιον/κάποια άλλο/η..

στο χώμα λοιπόν που ηρωικά έθαψε o βάλτος του facebook τα μυαλά, τους κώλους, τον τρόπο σκέψης και το χρόνο των ανθρώπων, η γυναίκα μου π.χ. θεωρεί "καχύποπτη" και "επικίνδυνη" οποιαδήποτε γυναίκα κάνει σχόλιο στο μπλογκ μου,
ή αντιστοίχως οποιαδήποτε εκδήλωση θαυμασμού προς "κάποια" θεωρείται και μία ρίψη γαντιού ότι δηλαδή "σε γουστάρω, αλλά θα ήθελα και κάτι παραπάνω..." 

το αποκύματα του FaceΤσουναμιού βάφτισαν έτσι εξ'υπαρχής καχύποπτη κάθε επικοινωνία σε κάποιο άλλο π.χ. μπλογκ, γιατί (κατ' εκείνους) "δεν ξέρεις ποτέ..."

το χειρότερο όμως??? :
τελικά οι ίδιοι αυτοί οι "προοδευτικοί" χρήστες του facebook πέτυχαν την επέκταση της νοοτροπίας του "κρύβομαι πίσω από ένα πληκτρολόγιο προκειμένου να βρω γκόμενο/α με πρόσχημα τους παλιούς συμμαθητές-συναδέλφους-φίλους-φίλες" και σε άλλους τομείς επικοινωνίας, φωτογραφίας ή συγγραφής, όπως π.χ. τα μπλογκ (blogger), τις φωτογραφικές κοινότητες (flickr), ή άλλους τομείς -που παρότι λίγοι, οι περισσότεροι χρήστες τους δεν ασχολούνται και απασχολούνται από τη Νέα Βράση Πραγμάτων, που μοσχοβρώμισε το facebook τον υπέροχο -κατά τα άλλα-, -και τόσο χρήσιμο- κόσμο της τεχνολογίας...
που εν τέλει βρε αδερφέ, και ουδεμία σχέση έχει με την τεχνολογία που ημείς οι παλαιότεροι χρήστες μάθαμε να αγαπάμε από τα λαστιχένια κουμπάκια του spectrum, τον amiga, το atari, τα ibm-compatibles (φυσικά), τα ιστορικά win95, τα μαγνητικά zipάκια, και πολλά πολλά άλλα που τόσο όμορφα ξεκίνησαν να φυτρώνουν πριν σκάσουν οι face-offers...

υπό αυτάς τα εξηγήσεις,
θα συνεχίσω να "αγαπώ πολύ" κάθε έναν μπλόγκερ και κάθε μία μπλόγκερ μέσα από τα κείμενά του και το blog-presense του,

και
δηλώνω απερίφραστα και κατηγορηματικά κε πρόεδρε ότι δεν θέλω να πηδήξω κανέναν τους!

ευχαριστώ για την ακρόαση γιατρέ μου
με τιμή
ένας ρομαντικός ευνούχος του πληκτρολογίου

3 comments:

Nasia said...

όλα αυτά απο την απάντησή μου στο σχόλιό σου,να υποθεσω ; χαχαχα
Συμφωνω με όσα λες ,εχω φέις ,αλλά για πολύ λίγους δικους μου ανθρωπους και το χρησιμοποιω μόνο ως ενημερωση όλων των ενημερωτικων σάιτ που παρακολουθω ,γιατι εκει βλέπω τα πάντα σε τίτλους και διαλεγω ανάλογα τι θα διαβασω...δεν παίζω ,ουτε γκομενίζω,αν και θα το'θελα λίγο βρε παιδια το φλερτάκι μου,αμάν πια εσεις οι άντρες και εμεις οι ηθικιές που όταν μας μας φλερταρει καποιος τον μπλοκαρουμε κατευθείαν!!Αστον τον ανθρωπο κυρια μου ,να εκφραστει ! Και μετα σου λενε χάθηκαν οι άντρες!
Εγω γελάω πολύ με όσους κανουν λάικ στις αναρτησεις τους ή φωτό τους!Για γελια είναι...
Να πω πως η απάντησή μου ήταν χιουμοριστική ,έτσι πειραζω τον άντρα μου και το ξερουν οι αναγνωστες μου και αυτος φυσικα που δεν εχει προβλημα!
άντε καληνυχτα ,πάω να δω αν εχω κανενα μηνυμα στο φέις!
Και μη βρίζεις τόσο καλέ ,''φόρτωσες'' πολύ όσο έλειπες....χαχαχα

Nasia said...

επίσης ,για εμένα που αναζητω τον Stathis ,τι συμπέρασμα βγαινει!

Riccie Finestra said...

φυσικά και όχι, για όνομα του Θεού, απλά καιρό ήθελα να γράψω κάτι για αυτο το θέμα, αφορμή μου έδωσες απλά... για όνομα...
αλληλοδιαβαζόμεθα χρόνια, είναι περιττά κάποια πράγματα...
εκτιμώ απεριόριστα το μπλογκ σου