αυτο-καθαριστικό blog καταπιεσμένης ψυχοενέργειας και εκτοξευτήρας κάθε αυθεντικής μαλακίας ξεπετάγεται από τον διαταραγμένο εγκεφαλικό μου φλοιό...

Sunday, May 3, 2015

η Πάολα απαγγέλει Επιτάφιο

το είδαμε κι αυτό, μάλιστα...
το Σάααακη να τραγουδά Άξιον Εστί...
στην επέτειο των 90ετών του Μίκη...
και το Μίκη να τον αποκαλεί "σολίστ"... 

δεν εκπλήσσομαι καθόλου αναγνωστάκο μου...
τουναντίον...
περιμένω με ανυπομονησία την Πάολα να απαγγείλει Επιτάφιο, το Βασίλη Καρρά στη Λυρική και τη Δεσποινούλα (τη Βανδή ντε...) ναζιάρικα να ανασυνθέσει τον Εθνικό Ύμνο...

δε θα με χάλαγε επίσης η Γωγώ Τσαμπά να παίξει Άμλετ, ο Φοίβος να παίξει στο Carnegie Hall, ο Ανατολάκης να προσκαλέσει σε δείπνο το Σόιμπλε και ο Αλέφαντος να σκάσει με το κοντομάνικο στον Ομπάμα...

Υ.Γ.
εδώ θα μου πεις έγινε ο Αλέξης πρωθυπουργος...

6 comments:

marronblogger said...

Ουχουχου! Κατουρήθηκα, πανάθεμά σε! Πάω ν' αλλάξω εσώρουχο... ;))))

Nasia said...

marronblogger δεν είναι υγιεινό να φοράς εσώρουχο,να τα πετάξεις όλα!
Ξέρει και η Πάολα επ'αυτού!

Riccie Finestra said...

είδες άμα πετάξεις ένα Ρουβά στο μπλογκ σου... όλες οι γυναίκες για τα εσώρουχά τους μιλάνε...

marronblogger said...

;)
Καμία μας δεν αναφέρθηκε στον εν λόγω σολίστ ;))
Για καλύτερα αποτελέσματα θα μπορούσες να βάλεις και καμιά φωτογραφία ;)))

Riccie Finestra said...

αυτό μόνο πάνω από το πτώμα μου...

xristin said...

Αυτά περί Σάκη είναι απλές οδοντόβουρτσες(sorry οδοντόπαστες) σε σχέση με αυτά που έχετε να δείτε και να ακούσετε σύντομα,δηλαδή την xristin να απαγγέλλει με πάθος τα ερωτικά του Κουράκη!Ουάου!
"Όταν του σώματος η μνήμη
πυροβολεί
το κέλυφος της λήθης
βρίσκει άλλοθι
η ένοχη νοσταλγία
στο μουσείο της…..πάχνης
Το εισιτήριο σας κύριε
πως μπήκατε εδώ;
Δεν έχω.Άλλωστε εγώ έχω
πληρώσει"

Υ.γ
Τι είπατε;Ρωτάτε που θα βρείτε εισιτήριο;
Οι φίλοι της μπλογκόσφαιρας δεν θα πληρώσουν εισιτήριο!χα,χα,χα
Τις φιλούρες μου